SportUpgrade | Verdaasdonk-AV.nl
15277
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15277,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

SportUpgrade

Animatiefilms
Over dit project

Als sporter wil je natuurlijk altijd het beste uit jezelf halen!
Maar hoe weet je als speler nog wat je kunt verbeteren?
Wij van Sports Upgrade gaan je daarbij helpen!
Door middel van onze fysieke en technische oefeningen brengen wij jouw vaardigheden in kaart.
Na de test krijg jij jouw resultaten te zien met daaraan tips en tricks om deze zo snel mogelijk te verbeteren ….
En dat de vereniging hier doeltreffend mee aan de slag kan gaan!
Voetballers uit de eredivisie gebruiken ons programma, maar daarnaast ook al meer dan 10.000 andere jongens en meiden.
Is dit alleen maar te betalen door professionals?
Nee natuurlijk niet! Sports Upgrade is heel laagdrempelig voor iedere sporter.
De performance test maakt jou bewuster van je levensstijl en helpt iedereen gezonder en fitter te worden.
Benieuwd wat wij voor jou of je vereniging kunnen betekenen? Kijk op SportsUpgrade.nl and keep your skill level high!